25 august, 2010

Excursie

Habar n-am ce o să scriu,
Habar n-am ce o să zic,
O să fac versuri din nimic.
Pe gânduri pic,
Iar cu o durere îngrozitoare…
Urlu cu spatele frânt, mă ridic.
Mă uit de unde am picat…
Şi văd că sunt accidentat
Concepţia realităţii, a încetat,
Iar conştiinţa mi-a ingheţat.
Mă plimb prin gânduri agitat,
Sunt dezorientat…
Ce naiba caut aici?!
-Tocmai ai fost deportat!
-Dar de unde am plecat?
Nu-mi raspunde, eu am insistat
Nu i-a păsat, am fost luat pe sus…
Am fost forţat să urc, să fiu dus.
3 ore a condus, nu s-a oprit,
Cu o pătura am fost acoperit
O lene m-a adormit,
Iar un rasarit de soare…m-a trezit…

Un comentariu:

  1. "rasaritul" ala e momentul in care iti dai seama cine esti , ce esti , cum esti . :) nu?
    oaie , respira adanc :))
    >:D<
    ne mai vedem pe afara

    RăspundețiȘtergere

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!