25 ianuarie, 2010

Barul

Inconjurat de fume si de alcool,
Stau cu al meu prieten,
Ne uitam cum unu bea si devine matol.
La o bere curge vorba,
Iar ideile inceps sa curga fara sa vrem.

Toate vin toate se duc
Placerea din buse se duce-n sange
Si nimeni de aici dar nimeni nu plange.
Suferinta se duce, grijile dispar
Toate se intampla intr-un bar,
Iar banii usor se duc, dar nu-i calvar.

Diavolita imi aduce bere si...
Stinge urma sinistra de amar.
Toti se simt bine,
Toti spun vorbe si idei cretine
Soarele rasare, soarele apune
Veselia la urechi a inceput sa imi sune,
Dar nu numai mie
La toti si cred ca vom fi aici uitati.
Cu toti fara exceptii, suntem beti.

La aceasta doamna a mortii
Iti gasesti in alcool frumoasa nemuririi.
La masa totul se intampla,
E prea mult fum, ce durere,
Imi zvacneste o tampla
In cimitirul tigarilor si berilor
Alcoolul ne canta in sange ca la cor
Si ma ucide o intrebare...
Cat mai dureaza pana mor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!