30 ianuarie, 2010

Intrebari

       Mi-a trecut ceva prin cap, eram pe strada in centrul Ploiestiului cu doi prieteni Nicu si Fane si ma gandeam de ce? Ti-ai pus vreodata intrebarea asta, adica de ce traim? de ce iubim? de ce suntem tristi? chestiile marunte din viata noastra. Pana la urma te-ai gandit la lucrurile marunte din viata ta?
       Te-ai trezit vreodata dimineata deja trist dar nu stii de ce? Sau chiar invers te-ai trezit si simti ca,da azi e ziua ta cea buna si poti face orice? Eu cateodata mor de curiozitate sa stiu ce gandeste cel care citeste aceste randuri...
       Acum cateva zile eram fericit aveam o iubita, dar acum ma intreb de ce sunt suparat si daramat, chiar atat de mult poate sa ma afecteze o fata? Adevarul e ca am fost 7 luni cu ea si e ceva timp, dar de ce sufletul meu nu accepta faptul ca nu mai vreau sa stau langa ea, nu inteleg e ca o lupta.E si cum mintea se lupta cu sufletul. Asa vad eu aceasta treaba.
       Pana la urma cea mai mare intrebare este "de ce traiesti? sau mai bn zis "cu ce scop traiesc?", e posibil sa iti fi pus intrebarea asta de o mie de ori dupa care cadeai in depresie daca nu gaseai raspuns iar daca aveai te gandeai "ma sunt sigur de acest lucru, sau?" e o intrebare la care toti oamenii sunt vulnerabili, iar raspunsul il afli mult mai tarziu decat vei crede vreodata...
       Care a fost intrebarea ta care te-a incuiat rau de tot si o ai si acum in cap sau ce intrebare iti conduce viata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!