27 ianuarie, 2010

Nu imi pasa

Sunt insensibil, sunt un nenorocit…
        Nu-mi pasa daca te-am insultat sau strivit
        Stiu ca sunt mai multi ca mine
        Injur, beau, fumez si de nimeni nu mi-e rusine.

        Am doar prieteni
        Si oameni care imi admira curajul de a scrie,
        Nu-mi pasa ca ma numiti psihopat.
        Mintea imi este a unui nebun reincarnat,
        Iar lumea pe care o vad ma face sociopat.
        E o revolutie si stii ca nu putem fi respinsi
        Si am o impresie ca nu vom fi invinsi,
        Dar daca incercam intr-o inchisoare ajungem inchisi.
        E o societate proasta,
        Libertate cu restrictii
        Si taxa pe vicii.

        Am avut un vis
        Eram pe campie langa un stejar
        Iar eu fumam si beam pe jar
        Ma simteam ca un zeu
        Si m-am trezit din visul meu.
        Ce trist, ce ma oftic
        It was only a trick!
       
        As prefera sa mor,
        Decat sa urmez orb lumea
        Si sa nu vad foamea.
        Asa ca te rog, deschide ochii!
        Si vezi ce pe noi ne uimea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!