18 ianuarie, 2010

Despre viata

Chiar ma intreb cateodata de ce mama naibii ne baga atatea lucruri in cap la scoala, cea mai absurda treaba a fost cand profa de mate ne-a dat 19 ex tema pentru ziua urmatoare, e chiar aiurea scoala asta. In Romania se vede dupa fata oamenilor la ce se gandesc si in proportie de 85% din populatie se gandesc sau au in cap vorbele "de unde pula mea fac si eu rost de bani?" se vede dupa fata si e adevarat faptul ca orice om din romania, adica aproape orice om e stresat de povara banului. Dumneavoastra cum vedeti o societate perfecta.

Un comentariu:

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!