12 martie, 2010

Deconectare

Când lumea deja iţi fuge,
Iar toata populaţia ţi-o suge,
Când eşti sus, nimeni nu te ajunge
Înseamna ca vine urâtul...
Te întrebi cine naiba e urâtul?
Poate fi simpla ta ură,
Sau chiar dracu care nu îndură,
Pîna şi sufletul care te înjură.
Trebuie sa nu-ţi pese, să-ţi se rupă,
Iar banul niciodata să nu te corupă.
Să bei libertatea din a vieţii cupă,
Să dai voie mâniei sa erupă
Precum vulcanul eliberază durerea prin sânge.
Câtă violenţă,câtă lavă, ce explozie!
Pe mine sincer ma învie,
Câtă energie poate provoca...
Îl putem compara cu omul
Adună ură, mânie, supărare
Şi când se elliberează
La fel ca vulcanul
Multă durere crează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!