28 martie, 2010

Noaptea

          Stau si ma uit,
          Stau pierdut...
          Stau si ma uit la puterea intunericului care a crescut,
          Raman blocat la privelistea cerului insangerat,
          Iar copacii sunt doar trupuri fara suflet,
            Iar corbii se aseaza in al lor crestet.

          Stau revigorat langa un apatic boschet
          Si observ cum pe cer vremea ingerilor apune-ncet.
          Toata lumea e schimbata la atingerea lunii
          Vezi multe si prea multe dracovenii,
          Vorbe care numai tu le auzi
          Si nu iti vine sa crezi
          Cat de mult de lumina te indepartezi.

          Noaptea te vede, te simte, te aude,
          Demonii decazuti cu aripi crude
          Te iau in brate, noua sufletul ne arde...
          Ne uitam la ei,
          Sunt doar o ceata intunecata
          De rautate si de suferinta brazdata...

          Insa..
          Soarele rasare, luna apune,
          Intunericul dispare,
Si ma despart doar 12 ore
          Pana la urmatoarea intalnire.
            

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!