21 martie, 2010

O noua zi

        O noua zi plina de pierderi,
        Imi innod fericirea in suferinte mici,
        O sa suferi pana mori, pana pici!
        Vantul disperarii imi sufla, ma doboara
        Ura ma usuca, din interior ma omoara
        Si ma intreb,
        Vei fi fericit in aceasta viata amara?

        Viata, imi da dorinta sa ma duc
        Ma trezesc deja stresat, sunt nauc,
        Imi vad prietenii in spital...
        Cu o fata relaxata...
        Dupa ce duhul lor a fost eliberat, intr-un final.
        Mi-as da tot, numai sa ii vad bine
        Chiar si ore, chiar si zile.

        Ura mi-o poti vedea, e foarte clara.
        E furia mea, furia mea bizara.
        Deja o simti, o gusti si te miri,
        Iar eu sper sa te trezesti in zori de zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!