04 februarie, 2010

Idei tampite

          Ce as vrea sa aflu cate ceva despre fiecare
          Care puna mana si citeste aceste versuri ametitoare.
          Tu suporti promisiunea care vine dupa o amanare
          Sau sperantele care se transforma in idei amagitoare
          Ori faptul ca te uiti si n-ai nimic in buzunare?
          Eu doar te fac sa constientizezi, iti fac o favoare,
          Durerea, suferinta e doar o culoare
          Poti sa o acoperi, sa dispara
          Sa arda intr-o singura flacara,
          Ca daca nu o distrugi tu,
          Ea cu siguranta te omoara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!