08 februarie, 2010

Nenorocitii

      Cel mai tare lucru care l-am auzit de cand m-am nascut, oricum idea este ca de auzit am auzit acest lucru, dar de vazut nu prea. Se spune ca libera exprimare e un drept acordat oricarui om dintr-o societate democratica, corect?
      Nu e chiar asa, ca saracutii nostri din parlament sau de la putere, daca zici ceva impotriva lor te leaga la gura, te pun la perete pentru ca ai zis ceva ce e impotriva lor, stiti ce zic eu... SA MA APUCE DE ALA NEGRU!
      Eu consider ca acest lucru e absurd si aiurea ca pana la urma aceste afirmatii ale prietenelui meu erau pe un blog care nu era asa vizitat de oamenii din Romania, era un blog pe care intrau prietenii lui si poate inca doi, trei vizitatori pe care nu-i stia nimeni, dar in rest cat rau putea face omul acesta, doar nu cauza inca o revolutie in Romania ( cu toate ca ar fi o idee buna).
      Din cate am inteles eu niste oamenii l-ar fi avertizat cum ca va avea de suferit mama lui din acest  motiv si ca o va concedia de la locul de munca.El si-a sters blogul intitulat X ( prefer sa nu dau numele blogului, nu vreau sa ii provoc probleme prietenului meu) si si-a inceput altul, dar cu o alta tema total diferita.
       Eu inca ma mir in ce lume traim ca pana la urma nu e numai in Romania asa sunt sigur, peste tot se intampla acelasi lucru sunt ferm convins, dar ma intreb, de ce? De ce atatea secrete, atatea hartii despre viitorul lumii, despre razboaiele alese cu data perfecta de capeteniilor "INAMICILOR", toate sunt niste minciuni despre aceasta lume pe care ei ne fac sa credem ca e perfecta, nu le accepta doctrina, nu-i lasa sa-ti spele creierii! Fa orice vrei tu pana cand simti ca nu mai poti, iar dupa mai fa-o odata, bafta tuturor v-am pupat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!