09 februarie, 2010

Povestea mea

        M-am trezit cand aveam doişpe
        De atunci totul începe,
        Ura faţa de societate,
        Ambiţia de a realiza o carte,
        Visele şi speranţele deşarte,
        Plăcerile si fericirile scurte,
        Iar sentimentul de linişte e departe.
        Am început sa ma uit la lume
        Cum se droghează si ajung legume,
        Cum unii de ruşine iau alte costume.
        Am vrut sa scriu desre viaţa
        Şi despre divinitate care e o glumă creaţă,
        Mă uit la banii multora,
        Care pentru cateva foi se vindeau altora,
        Banii n-aduc fericirea, corect!
        Îţi aduc o gramada de rele în secret,
        Şi ştii ca esti in căcat, e evident!
        Acum fac şaptişpe
        Şi deja zidurile sufletului imi sunt surpate...

3 comentarii:

  1. in sfarsit junghi...ai scris si tu ceva care sa-mi placa
    felicitari;)

    RăspundețiȘtergere
  2. esti genial
    <3
    tine-o tot asa mai .
    nici nu ai idee cat ma bucur ca esti cu imbratisarile acuma [la mine]
    :*
    mi-a fost dor de tine

    RăspundețiȘtergere

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!