09 februarie, 2010

Obosit

         Sunt pur şi simplu obosit
        Atâta timp, atâţia ani,
        Câtâ ură şi suferinţa, cât am trăit?
        Vizunea despre lume şi speranţă...
        Mi-a murit...
        Leacul e evident, indiferenţa.
        Care te ajută să schimbi aparenţa.
        Te întreb pe tine despre lume:
        Ia zi-mi, ai traume?
        Ai muncit că mureai de foame?
        La sfârşitul zilei ziceai Of Doamne?
        Îmi doresc ca al tău raspuns,
        Să fie nu...
        Îmi doresc ca toti sa fie fericiţi
        Şi cei care citesc sa-mi fie critici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!