14 decembrie, 2009

De la zero

Totul are un inceput,
Bun sau rau,
Vrut sau nevrut.
Orice emotie are un declansator,
Pana si iubirea un sentiment ametitor
Are inceputul intr-o zi de vara
Cand la suflet am simtit o arsura
O fata ce usor ma privea,
Pas cu pas, cu un sarut ma adormea
O simteam mai aproape,
Linistea incepe,
Gandurile isi iau zborul,
Imaginatia incepe sa fabuleze,
Mintea nu mai poate sa controleze.
Acum e doar vina instinctului
Si cu totii ne ducem in adancul sufletului.©injunghiatu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!