06 decembrie, 2009

Lupul

Sa-l vezi si sa-l admiri

Cu blana alba si ochi rosii,

Cum se uita in a lui lume,

In ale lor paduri brume.

Este atat de ireal acest loc

Pe loc, imaginatia iti ia foc,

Pasarile toate se aduna pe cer,

Se uita, parca se si mira

De muntii ce fac padurii o frumoasa armura.

Legendele vampirilor le inteleg

Cand ma uit la un lup,

Cainele noptii, magia vorbii,

In a lui padure neagra

Unde se aude un zgomot de cioara,

Sunete scoase dintr-o zona Barbara.

Luna parca ar vrea sa planga sau,

E ranita si sangereaza pe acest pamant.

Pomii imi soptesc ceva…

Imi spun cu ajutorul unui zgomot de vant,

Multe lucruri aflu si mintea imi este pe alta lume

Ma trezesc, sunt ametit, am uitat si al meu nume,

Muntii par a fi niste colti uriasi din pamant ridicati,

Copacii se inchina in fata lunii fiind de vant obligati.

Insa soarele rasare, magia serii e spulberata

Copacii redevin verzi, cerul albastru

Totul o fi fost un vis sau doar realitatea mea,

Inchide-ti ochii si fa-ti lumea ta buna si rea… ©injunghiatu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!