14 decembrie, 2009

Minti bolnave

Vad numai atrocitati, discriminari si morti,

Asemenea lucruri nu pot fi scrise in carti

Ele trebuie tinute secret,

Dar daca le zic,voi simti vreun regret?

Nu pot spune ca minti bolnave conduc aceasta lume

Nu cred ca voi putea da niste nume.

Mii de oameni mor de foame,

Miliarde sunt date pe bombe si arme.

Toate se intampla si nu putem intreba

Parca noi nu le-am cunoste treaba.

Bolile contagioase sunt facute de stat

Ca sa ne ia banii, sa ne puna in pat.

Minciunile ne sunt data ca bomboane

Si o minte bolnave ne minte prin slogane.

A supravietui devine din ce in ce mai greu,

Oare asa va fi mereu,

Nici nu ai zice ca exista D-zeu

Intr-o lume plina de ura grozava

Esti obligat sa iti dezvolti o minte bolnava.©injunghiatu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!