06 decembrie, 2009

Teluri

Te nasti in placerea unei umbre,

Incepi a duce povara vietii sumbre.

Iti doresti sa ajungi important,

Iar pe scena vietii ajungi figurant.

Imaginea pesimista a vietii tale se duce

Precum o frunza zboara...

Aterizeaza pe a ta cruce.

Sa ne imaginam, esti biruitor,

In aceasta lume a unui sadic autor

Credinta nu ne poate fi calauzitoare

Este al sufletului unic pradator.

Vine si norocul cateodata,

Dar ne e de timp fumata.

Fiecare are pe suflet o pata,

Oricine e presat de timp sau de oameni

Fiecare este inecat in ale lui minciuni

Care te consoleaza, debusoleaza

Toate se intampla intr-o mare viteza.

Parca nu-ti vine sa crezi,

Uita-te in oglinda, ce vezi?

O imagine difuza, confuza,

Dar a cui?

Este cumva imaginea ta

Sau copia amicilor tai.

Viata e plina de drumuri

Si nenumarate esecuri,

Iar eu sunt curios sa aflu ale tale ganduri.

©injunghiatu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!