07 decembrie, 2009

Se duce in jos

Totul se pare ca se duce in jos,
Pe scara evolutiei inexistente o luam invers
Si toata istoria si intelepciunea sunt usor sterse
Sa scrii ceva despre lume e un adevarat curaj.
Salveaza-ti mintea, invata din greseli
Cand scoala te invata abureli,
Invata de la lirici care sunt considerati criminali,
Insa aceste versuri sunt cu adevarat unele banale
Doar ca ele te obliga la idei abisale
Tu ai nevoie de ele, aceste idei esentiale
Te ajuta sa iti dai seama ce gandesc alte minti bolnave.
Inima e adevaratul centru al imaginatiei
El te duce spre un nou sens al betiei.
Intr-o lume fara culori
In care oameni fara carte sunt “ganditori”
Si oameni cu interese politice ,mari sarlatani.
Sper sa am macar cativa cititori,
Ai mei examinatori
Sa imi acepte aceste idei, sper sa fie doritori.
Doar imaginatia si inspiratia
Mi-au dat si imi vor da viata,
Intr-o lume care se duce in jos…©injunghiatu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

About a mad mind

Fotografia mea
Salut, sunt Alexandru, bine ati venit pe blog-ul meu dedicat poeziilor despre societate, despre viata cotidiana traita de generatia mea si dspre ce vad eu in lumea asta. Sunt sigur ca o sa va regasiti in poeziile mele unii dintre voi, iar cei care nu suporta versurile mele sunt rugati sa nu mai intre. Sper sa aveti o viata fericita, noroc!!!